Thursday 26 July 2012

Mineral Coffee - Tesimoni -


 Kredit to Pn Siti Norbaya, Putrajaya kerana berkongsi..

“KOPI MINERAL....TQ ALLAH...Anak saya Luqman, 8 thn..1st day
puasa..tengahari dah nak berbuka. Saya minta dia tidur dia tak nak....last 
sekali bg iPad. Sebelum berbuka puasa muntah, lepas berbuka muntah. 
Angin??..2nd day sahur saya bagi secawan kopi mineral...dia kata 
sedapppppp nyer umi...Ptg tu tgk dia dok lompat, lari sana sini, saya 
tanya...tak penat ke? Dia jawab takkkkkk laaaaa.....okkkk jerrr...
pelik saya...baru teringat bg dia KOPI MINERAL tadi...

Lepas tu hingga sahur tadi saya WAJIBKAN dia minum KOPI 
MINERAL....ALHAMDULILLAH dan baru saya perasan dia tak 
selsema dah tiap-tiap pagi, jika tak asyik bersinnnnn....jer..iftar bagi 
secawan lagik...pastu pergi terawih...siap boleh berlari balik dari surau!!!!
CERGAS...tak penaTTTT katanya....tido pun tak dengkur dah....
TQ ALLAH!!!!ALHAMDULILLAH!!!!"

Ada byk lg case study yg hebat berikutan dgn khasiat KOPI MINERAL 

yg unik ini,  antaranya gastrik, even boleh diminum oleh org yg mengidap 
migraine (sbb kopi ni takde caffein), darah tinggi, diabetes ( wpun manis tp 
kopi ni guna gula stevia), mmg memberi tenaga ( sbb kopi kan boleh 
meningkatkan metabolisme badan, lemak terbakar, lalu dpt xtra tenaga & 
bonus lebih slim!!)...puasa tak letih, raya boleh bergaya sakan, lg pun 
 harganya tak mahal mana ..hanya RM26.50 utk 20 sachets...yg penting lg 
 rasanya SEDAAAPPP!!!

Pn Mariam, JB..turut berkongsi selepas minum mineral coffee ni, bangun 
dr tidur, badan terasa lebih ringan & bertenaga..menurut beliau, byk penyakit 
dlm badan bila usia makin meningkat..alhamdulillah bila order nak 2 kotak je 
tp bila saya hantar trs ambil 3 kotak..senang katanya..satu rumah ble minum....
byk pulak tu khasiatnya..begitu teruja dgn rasa & kebaikan dr coffee mineral ni..
alhamdulillah

Jom CEPATTTT.. pm saya @ F.B. Norlidah Nordin / sms  
012-2200979 for further info..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...