Tuesday 15 January 2013

BVSM UBAT TIDUR NO 1, PALING MUJARAB !!!




Sharing is caring!!!
redit to sis Arfah othmanfor sharing.. saya nak share testimonial 
sendiri sebab saya rasa seronok sangat.

Insiden ini selalu terjadi...hampir setiap malam antara jam 2 hingga 
3 pagi (selalunya org tengah sedap tidurlah) saya selalu dikejutkan 
oleh anak bongsu lelaki saya umur 17 tahun .. hanya disebabkan, 
dia tidak boleh tidur (cari kawanlah tuu). Seperti selalu, saya suruh 
dia ambil air sembahyang, solat dan zikir banyak2, mudah2an dia 
boleh tidur. Sesekali mcm tu bolehlah... tapi kalau dah selalu kena 
kejut dalam keadaan terkejut.. terkejut!...kadang2 macam rasa nak 
marah pun ada.

Anak saya ni memang menghadapi masalah susah nak tidur. Bila 
tak boleh tidur, apa dia buat??? apa lagi...dia kejutkan saya, kalau 
saya tak layan mulalah dia ke dapur cari makan, tengok tv & main 
psp lah jawabnya. Besuk dah nak ke sekolah, mcamana kalau dah 
mula tidur pukul 4 pagi. Boleh ke fokus pelajaran tuu kalau dah 
tidur 2, 3 jam je.

Nak dijadikan cerita, masa itu jam 8.15 malam, anak bongsu saya 
ni nak ajak saya bersembang2, sedangkan saya masa tuu nak solat 
isyak. Jadi saya kata pada dia, "Mubarak (nama dia) baring2lah 
dulu atas bantal BVSM ini, sementara tunggu mak solat isyak 
sekejap je". lepas tu nanti kita bersembang2lah. okaylah kata dia.

Haaaa ! nak tahu apa dah jadi dengan Mubarak? Mak Ai... terkejut 
saya dibuatnya. Habis je saya solat (tak sampai 10 minit) saya 
dengar Mubarak berdengkuuur, kuaaat !!! (tak pernah dengar 
sebelum ini) dah macam bunyi motorbot, saya kejutkan dia tapi tak 
bangun, saya goyangkan badan dia (kuat juga lah) tapi tak bangun 
juga. (tadi dia juga kata nak cakap sesuatu dengan saya) tapi apa 
dah jadi ni? Macam orang pengsan!!!! pelik jugalah saya dibuatnya. 
kejut lagi ....kejut lagi...tak bangun2. Gitu kini dah pukul 11.00 
malam. so, saya biarkan mubarak tidur atas katil saya & malam tuu 
mubarak tidur dengan saya.. abah mubarak kenalah beralah.. nak 
buat camana budak dah pengsan.

Sadar... sadar sahaja, jam 5.00 pagi mubarak pulak kejutkan saya, 
Terkejut saya sekali lagi...sebab selalunya saya yang kejutkan dia 
suruh bangun nak ke sekolah tapi hari tu dia pulak kejutkan saya.

Waaah! satu perubahan besar...saya tengok, muka dia 2C (cool & 
confident) ..dia dah siap mandi, dah sarapan & lengkap berpakaian 
sekolah....pakai minyak wangi lagi. Sebelum ini part nak kejut 
mubarak bangun pagi adalah satu isu besar. Hari ini mubarak 
nampak lebih macho, sihat dan ceria.

Terima kasih BVSM, kerana dah dapat selesaikan susah tidur anak 
saya Eid Mubarak.Sekarang dirumah saya sudah ada (3) BVSM ...
sebab semua kata NAAAAK !!!

"TERIMA KASIH ALLAH ATAS NIKMAT YANG DIBERI. 
SEGALANYA MUDAH BAGI MU YA ALLAH DAN TIADA 
HAD BATAS KEKUASAAN MU"
BIO VELOCITY SLEEP MATE memang 
BBBBBBBBBBBBEEEEEST BANGAT!
UBAT TIDUR NOMBOR 1.

 pm F.B. Norlidah Nordin  
@  
sms  012-2200979 
for more info & free demo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...