Tuesday 8 January 2013

KULIT KEPALA LEBIH BERSIH & RAMBUT YG LEBIH SIHAT



Tq Sister Zalila for sharing..

Selamat ptg.. nak share sesuatu.. smlm pergi gunting rambut, biasanya 
10 min je dh siap.. maklum lh rambut x berapa nk pjg..tp smlm hampir 
stgh jam baru siap.. sbb apa?? adik yg menggunting rambut saya syok 
plak dgn rambut saya yg lebih lembut & sng di urus..di belek2 rambut 
saya..katanya kulit kepala saya bersih dan nmpk sihat.. apa rahsianya... 
mesti akak selalu buat treatment ni , katanya..

**Rahsianya.. ini dia marine bar yg sgt2 berkesan utk kulit kepala yg 
bersih dan rambut yg sihat.. bukan shj utk kulit kepala tp sgt2 sesuai 
utk seluruh bdn.. jimat pun jimat.. sng nk bwk kemana2 x pyh nk bwk 
mcm2.. cukup sekadar marine essence yg boleh membantu saya utk 
kulit yg sihat dan bersih..

**Alhamdulillah.. saya x perlu produk lain dah.. jom lh cuba..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...