Thursday 13 December 2012

Bio Velocity Sleep Mate (BVSM) lagiiii



Alhamdulillah..
Hari ni izinkan sy share satu lagi cerita hebat kami ttg bestnye pelapik 
tilam Bio Velocity Sleep Mate (BVSM) ni..masyaAllah..byk sungguh 
kebaikannya..

1. Cik Aida Dalib
Bangun tidur badan terasa ringan dah lebih sihat & rasa sgt bertenaga.
lenguh2, sakit urat, sakit belakang, penat2 badan, sakit2 badan tak ada 
sama sekali.…..nak jadi cerita sebelum BVSM nie sampai di rumah 
saya , saya sedang mengalami batuk dan selesema yang teruk…kepala 
pun ada pening2 sikit…..mmg teruja sangat dgn BVSM nie tp adalah 
jugak rasa was-was bukan apa takut tindakbalas pada hari pertama 
penggunaan BVSM nie…..first penggunaan saya cuma jadikan BVSM 
tu sebagai bantal kerana pada masa tu kepala mmg tengah pening tahap 
gaban…..Subhanallah dalam masa 10 minit sakit kepala hilang…
Alhamdulillah

2. Pn Noor AlHuda Madzlan
Saya memang selalu sakit bahu, mungkin sebab selalu duduk di depan 
komputer & angkat beg laptop ke hulu hilir. Suami saya pulak, memang 
suka letak Aesha kat bahu macam dalam kartun ni bila berjalan tak 
bawak stroller...dan dia memang tidur sangat sedikit atas sebab deadline 
& juga komitmen aktivisma yang lain...Semenjak tidur dengan BV ni 
(lebih kurang sebulan kot), mmg saya perasan, sakit bahu saya dah 
hampir tiada...dan suami saya pun perasan, senang je nak bangun 
walaupun tidur sedikit...memang two thumbs up! :)

3. Pn Azuranor
Saya telah disahkan mengidap sakit kencing manis l/kurang 10 tahun 
yang lalu, salah satu kesan dari itu kaki dan tangan akan rasa kebas, ada 
masanya rasa macam kena cucuk duri. Saya rujuk pada doktor, katanya 
salah satu simptom yang melibatkan urat saraf. 2-3 hari sebelum saya 
diperkenalkan BV, kedua-dua belah tangan saya tidak dapat digenggam..
jari jemari kaku & amat sakit. Kerja harian saya terganggu & perasaan 
susah hati setiap masa sehingga mengganggu masa tidur saya. 
Alhamdulillah, setelah mencuba BVSM dan sapuan Krim nano BE 
diseluruh tapak tangan saya, dengan hanya membalut tangan di dalam 
lipatan BV selama 2 jam yang mana setiap 45 minit saya disuruh minum 
air mineral sebanyak 2 gelas, doa tanpa henti dengan izin-NYA! dalam 
masa lebih kurang 2 jam, tangan saya sudah boleh digenggam semula. 

Terima kasih Allah.Kini saya rasa lebih sihat dan badan lebih ringan..

4. Pn Norazimah Ibrahim
PERTAMA kali mempunyai anak kecil, tentu sekali memeningkan 
kepala ibu bapa muda. Apatah lagi, anak kerap menangis, diberi susu 
tidak mahu, didukung pun tidak mahu. Kerap kali apa yang diberitahu 
doktor, anak kecil itu berhadapan ‘colic’. Lebih menggusarkan hati 
apabila doktor memberitahu colic atau sawan tangis atau kerap disebut 
di kalangan masyarakat Melayu sebagai kembung perut adalah 
perkara biasa di kalangan bayi. Terbayang di minda, esak tangis anak 
yang perlu dilayan saban malam hingga memendek masa tidur ibu 
bapa.Colic boleh menyerang setiap hari atau sekurang-kurangnya tiga 
hari dalam seminggu. Setiap kali menangis, ia mungkin berterusan 
melebihi dua hingga tiga jam..

Sekiranya ada ibu bapa/rakan/adikbrdk/ anda sendiri yang memerlukan 
pm F.B. Norlidah Nordin @ sms 012-2200979 saya for 
more info...utk kesihatan berpanjangan...insyaallah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...