Monday 24 December 2012

DARI 9 TAHUN TURUN KE 1 TAHUN ++??

Happy holidays, Merry Christmas & Happy New Year to all..

Hari2 cuti ni biasanya kita duk relaks2..manja2kan diri ye tak? 
Sambil2 kemas rumah tu..saya on9 FB..masyaAllah..ada satu 
perkongsian hebat dr sahabat saya dr Negeri di bawah bayu, 
Sabah..tq for sharing Hafiza. Ya Allah, semoga dgn 
perkongsian ini..Aisyah (anak ke-5) beliau akan pulih 
sepenuhnya..Amin.

HEMANGIOMA..itulah jawapan kepada semua pertanyaan 
sesiapa yg bertanya, "kenapa dgn hidung dia? Jatuh ke?".

Pagi tadi saya ke Klinik Desa Fajar Harapan bawa Aisyah utk
routine check up, ukur tinggi dan berat. Nurse comel yg selalu 
check dia terus sapa, "Eh, dah kecut kan kak.., cepatnya!"

Saya senyum2 jer...dari rumah dah ready dgn bbrp jawapan 
krn saya yakin nurse akan tegur!

Saya minta dia siapkan report dlm buku klinik anak dan kami 
mula bercerita... seronok dpt share kehebatan Bio Ever dgn 
adik2 misi, mereka lebih faham ttg fungsi sel & 
kelenjar endokrin.

Actually, saya sapu BE semasa kami bercuti ke KK 
(sblm MMR 2 Dis) sbb Aisyah, kakak dan abgnya 
demam selesema. Saya sapu di tempat2 yang disarankan 
oleh konsultan setiap hari.

Alhamdulillah, lepas 3 hari (dgn panas on & off)..semua 
mereka sembuh dan BONUS...kulit mereka lebih glow, gebu, 
cerah! Sy dan suami perasan lepas saya balik dari JB. 
Dan Aisyah..nampak keciiiiik sgt dah Hemangiomanya..
(dlm pic mcm besar..actually dah kecik 
sesangat..pic tu kena zooom).

And..apa kena mengena tajuk atas tu???

Heeee...sy bersyukur sgt2..Hemangioma jenis ni actually akan 
membesar bila usia bertambah. Hanya apabila mencapai 
usia 9-12 thn baru mengecut sendiri. Dengan BE.
.tak perlu tunggu 9 thn..Aisyah skrg 1 tahun 3 bulan..
dah mengecut sesangat!!!

Terima kasih ALLAH... semoga perkongsian ini membantu 
anda juga diluar sana..insyaAllah..

Alhamdulillah krim Bio Ever 1001 kegunaan dah ramai 
yang mendapat kesannya. For more info just 
pm F.B. Norlidah Nordin 
sms 012-2200979


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...