Saturday 15 December 2012

Diabetis, Sakit Buah Pinggang, Darah Tinggi, Perut membesar kerana masalah perkumuhan/toksin



Alhamdulillah..kredit to my biz partner Pn Timbalan Pendakwaraya 
yg berkongsi testimoni hebat ini..

Perkongsian kali ini tentang Insan Tersayang Dunia Akhirat yang 
digelar ‘Emak’ sepanjang hidup saya..In shaa Allah.

Emak saya menghidapi penyakit Diabetis, Sakit Buah Pinggang, 
Darah Tinggi, Perut membesar kerana masalah perkumuhan/toksin, 
dan beberapa masalah kesihatan lain.

Setelah keberkesan produk ini diakui, saya membuat keputusan utk 
membantu mengurangkan masalah kesihatannya dengan ikhtiar 
menggunakan produk V3SR, BBPlus dan Pelapik Tilam Bio Velocity.

Sebelum menggunakan produk STG, Mak mempunyai bacaan gula 
dalam darah yang sgt tinggi, sukar membuang air besar/kecil (sedikit,
mengambil masa 3-4 hari), sering hypo secara mendadak, sukar tidur 
lena/dengkur yang kuat (pernafasan tak stabil), tidak berpeluh, kulit 
pucat, mata rasa berpasir, tapak kaki mencucuk, merasa kebas dlln.

Bertekad utk membantu mengurangkan kesakitan yang dialami beliau. 
Saya bermula dgn set V3SR. Pada minggu pertama, kesan positif mula 
menunjukkan tahap kecergasan meningkat dan aktif membuat aktiviti 
spt memasak dan mengemas, beliau juga mula membuang air besar & 
air kecil dengan kerap. Saya merekodkan setiap perkembangan beliau 
dalam buku catitan merangkumi keadaan pernafasan, gula dalam darah, 
pembuangan dll. Manakala kesan penggunaan Lapik tilam Bio-Velocity, 
mak saya mula berpeluh slps 1 mlm tidur berbalut BV, bunyi dengkuran 
semakin halus, dan kualiti tidur semakin baik.. Alhamdulillah.

Saya juga menggunakan teknik berdoa yang diterapkan dalam Seminar 
MMR utk program minda mak saya lebih positif & yakin kpd keizinan 
Allah untuk menyembuhkan penyakit yang dihidapi.Alhamdulillah mak 
saya bersemangat nak berusaha utk sihat dan telah ikut seperti yang 
disarankan tanpa gagal.

Gambar yg saya kongsikan ini, antara perubahan yang dapat dilihat jelas 
pada raut wajah mak saya yang dahulunya nampak tidak bermaya kini 
lebih sihat dan bermaya dan saiz badannya juga semakin mengecil.

Doakan mak saya terus mendapat kebaikan daripada produk-produk yg 
digunakan. Salam perkongsian.

Semoga perkongsian ini memberi kebaikan jua kpd anda di luar sana..
Sekiranya berminat utk mengetahui lebih lanjut, sila  
pm F.B. Norlidah Nordin @ sms 012-2200979


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...