Sunday 30 December 2012

DENGAN BB PLUS, BYE BYE RESDUNG..



Ada Masalah Resdung?? Mungkin sharing dr kawan saya Bio Ever 
Siti Fatimah dpt membantu rakan2 semua...jom baca Testimoni dari 
beliau...

Ptg ni saya share pengalaman ber'BB Plus'. Diri sendiri punyalah...
Mudah-mudahan dapat membantu anda yang alami masalah yang 
sama.... Saya ni dah lama ada alahan hidung...Mmg kalau sejuk ke 
atau tersedut asap ke, hidung jadi tersum bat....Memang rasa susah 
nak bernafas. Tiap2 pagi mmg nak buang kahak. Nak kata resdung, 
xtau jugakla...Sebab x rajin nak jumpa doktor...haha....

Alkisahnya....Bila saya start minum BB Plus ni...Permulaan tu kulit 
mmg jadi lembut, pori mengecil, dan kurang berminyak....Mmg 
bestla kan....alhamdulillah ^_^ Lepas sehari dua camtu...Saya jadi 
berkahak sangat...Hari-hari selang beberapa jam ke mmg nak buang 
kahak.... Lepas dua minggu, sampai sekarang....Saya rasa hidung 
makin lapang....Kahak pun kurang sangat dah....Memang rasa lain..

.Alhamdulillah... Biasa sapu bio ever pun skip2 je....hehe...Lebih 
guna utk anak-anak je... Utk sendiri bila nak je baru buat...haha..
silap sendiri jugakla kan ;) Tapi minum BB Plus ni sedapla pulak 
kan...So memang minum hari-hari...walaupun xsampai sekotak...
Nak tunggu stok sampai lagi....Sbb stok semua dah bagi utk org 
lain sama...huhu...

So siapa yang nak ikhtiar utk masalah yang sama macam saya? Jom! 
Mudah2an anda pun dapat rasa apa yang saya rasa....Alhamdulillah...
semuanya dengan usaha, istiqamah & doa...Yang paling penting, 
Allah jua yang izinkan utk sembuh..Tq Allah! ^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...