Monday, 21 January 2013

BVSM dgn SPIRITUAL HEALING..WOW!!

SAYA BENCI SUAMI..KAMI ASYIK BERCEKAK..SAYA 
MARAH ANAK2..STUDENT SAYA TAK SUKA SAYA...
SEMUA PASAL BIZ SAYA RASA NAK MUNTAH BILA 
INGAT!!!
 

Kredit tu sis Tun Mozla Binti Mamat for sharing..

Saya pm Tun.."tun knp akak tak nampak ko posting"..saya tak
sihat kak katanya..knp? Nanti saya cita kak...semalam di PGRM
sewaktu CONVENTION STG..Tun jumpa dan cerita...kak 

menderita hidup aku...aku rasa nak menggong dah...yg paling 
teruk ..aku gaduh ngan laki aku...tak berenti!! ada jerr isu..anak2 
aku jadi mangsa...

berkebetulan saya guide mereka abt BVSM..how to make money
thru amzing product..KAKKKKK...YG KO CITA NI MMG 

BETULLLL!!! ...aku...aku...aku....

malam pertama tidur ada org ketuk pintu rumah aku lps tu
malam kedua..katil aku goyang!!!..bukan aku je yg rasa....laki
akupun kakk...."saya berseloroh...kerr ko buat projek...katil ko
goyang"..he..he... hishhhh kak...aku tak seleralah kakkk....masa
tu aku semua tak lalu!! malam ketga aku rasa badan aku kena
sentap!! ibu jari kaki aku dan laki aku kena sentap!!

Lepas 3 malam kakkkk ...alhamdulillah... ni ha... baru aku boleh
tengok muka org... aku dah normal... alhamdulillah tq Allah...
baru aku faham knp "TIDUR JERRR....mende2 tu semua chow!!!
...tq Allah..

kehebatan BVSM...dgn TIDUR JERRR..dgn kerjasama gelombang
kristal garam... utk SPIRITUAL HEALING...sgt hebat!!!


Utk mendapatkan info lanjut, 
jom pm F.B. Norlidah Nordin 
                      @ 
           sms  012-2200979


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...