Sunday 15 April 2012

PERCUTIAN MEWAH SECARA PERCUMA!!! TO VIETNAM.. Day 4..last day

Alhamdulillah..sedar x sedar dah hari ke-4..nak balik dah..
rasa mcm x puas nak shopping lg je..
Lps makan sementara menunggu bas, kami bergambar sakan
bukan shopping je sakan..gambar pun sakan kami nih..
Bergambar kenangan bersama Mentor hebat kesayangan kami 
di Smart Tycoon
Mentor yg banyak memberi inspirasi serta tidak pernah sombong & 
tidak pernah lokek dlm berkongsi ilmu..Saya sangat berbangga dengan Grp Smart Tycoon..
Bersama..Bersatu..Berjuang..
Tengok..kan dah cakap..pergi satu beg..balik 3 beg..
tu nasib baik menyedarkan diri tu..klu x...
Inilah yg saya nak share sbnrnya..percutian mewah 5 Star ni..
pi goyang kaki je..bawa duit tuk shopping je..
Semua dah disediakan..siapa nak bg? Lu fikir la sendiri.
Alhamdulillah..seawal bln April ni, saya dah qualified 1 tiket ke Guangzhou pula..
Yang mana, akan berlepas pada bln Jun nanti..wahhhh
shopping raya kat Guangzhou tu...siapa nak ikut? Angkat tangan ..
JOMMM pi ngan saya..
Haa..teropong..teropong Guangzhou..kan dah dpt tiket..
Gaya sblm naik bas utk berangkat pulang..
Hmmm kereta ku lari gagah berani..jeng..jeng..
sempat bergambar masa org lain sibuk susun bag dlm bas..ada aku kisahh..hehe
sib baik x minta nak bawa pusing2 masa tu..
Laa..igt trs ke airport..rupanya shopping buat kali terakhir lg..kat Basiroh plak..
mmg la diaorg nih..saja je..ni nak kongsi skit..ini adalah kedai wanita jutawan yg
sgt hebat..beliau merupakan tahfiz yg mewakili Vietnam pd thn 2007 di KL
Even Imam muda pun melawat kedai a.k.a. butik beliau nih..
mengenali beliau..sangat sempoi..rupa2nya jutawan..
wahhhh..saya suka bukan sekali..tp berkali2
Ammeeekkk kau..satu troli penuh..bukan beg je beranak..tambah lg ada...
kapal2 dlm kotak tu saya tolong bw je..hehe
Sempat lg bergambar bersama our tour guide kat Vietnam..Mr T @ Trung..
Best sgt dia nih..sbb ble sekepala ngan kita org yg kaki shopping nih..
Very good guide sbb dia tunggu hingga kami semua selesai check-in..
kami nak msk balai berlepas br dia balik..
Haa..ni la akibatnye bila gila shopping..mlm plak x cukup tido 
sbb kemas bag lps meeting ngan grp..nasib baik flight x penuh..
so 3 seat itu aku yg punya..hehe jgn marah aaa..
Haa..ni baru skit nih..klu letak semua, x muat nak amek gambar..
Siapakah pemilik bertuah barangan ini?? Tungguuu..

So..apa yg saya share utk trip Mewah secara Percuma ni,
bukanlah trip biasa yg ada di luar sana..saya yg gemar melancong ni dpt 
membezakan mana trip yg lebih manis..sbb dah la FREE..layanan
VVIP lagi..aduhaii bestnye..3 kali setahun plak tu..
Hanya bawa duit utk shopping je..best sesangat..

Anda di luar sana kalau nak tau lebih lanjut just ctc me 
012-2200979
@
FB : Norlidah Nordin
utk maklumat lebih lanjut..

InsyaAllah saya akan bimbing anda sehingga anda berjaya
Bersama..Bersatu..Berjuang..

The Choice Is Yours!!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...