Wednesday 12 June 2013

BVSM untuk semua..



Bismillah...
Sebelum saya OFFER, saya nak share sedikit..
kredit to Pn Fadhilah Noor, Pegawai Tadbir di UTM & 
Pn Siti Fatimah for sharing...

Semoga perkongsian ini memberi manfaat kepada anda di luar sana...
sharing is caring..

Pengalaman sy sepanjang sy preggy kali ni mmg beza sgt2...
Dari awal ngandung sampai skrg tgh tunggu hari ni mmg bvsm jadi 
teman setia....

Masa loya2 dulu, badan xselemah sebelum2 ni...
Asal rasa nak muntah ke, peluk bvsm dah ok balik...
Badan dah bertenaga nak buat semula keje2 umah...

Sakit2 badan sepanjang preggy pun kurang sgt2...
Xtaula nape kan....
Time ngandung kali rasa bawak perut berat la pulak...
Sampai sakit2 tulang2 peha n bawah2 tu...
Pernah terskip guna bvsm sbb tertinggal dlm kete...
Skali nak bgn tdo esoknya sakit dia mmg xleh tahan...
Nak gerak kaki pun susah & sakit dia xyah cakapla...
Beza sgt ngan time guna bvsm ms tdo...

So mmg xnak tertinggal bvsm pun skrg ni...
Berkepit je ke mana2 pun....huuuu...
Pasni nak guna time pantang lak...
In shaa Allah nak share ngan baby

Kawan2 pun kalau ada masalah yg sama ke...
Boleh la try bvsm...
Ikhtiar, doa....serahkan semua pada Allah....
In shaa Allah hasil dia mmg xdisangka2...
Alhamdulillah...tq Allah! 


Jadi hari ini saya nak buat OFFER yg blum pernah saya buat..wahh..
OFFER apa plak tu ya??

Haaa....Sempena bulan Syaaban yg baru bermula ni, saya nak OFFER 
kepada anda di luar sana. Jom grab this opprotunities..Hanya 5 hari shj 
untuk 5 orang pertama.. Siapa CEPAT dia yang DAPAT!!!..
Jooooommmmmm pm FB Norlidah Nordin @ 
sms  012-2200979 saya SEKARANGGGGGGG!!
Sementara stok masih ada..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...