Thursday 5 September 2013

Bio Ever, Mineral Coffee & ELMU dari MMR memang melatops



Bismillah.. 
HOT FROM OVEN TESTIMONI!!
Kredit to sis Norazimah Yahiya for sharing..
Semoga ramai lagi di luar sana yang dapat kebaikannya..insyaAllah..


TERPAKSA PERCAYA..
(25/1/2013). 
Mengambil kira pengalaman2 sebelum ini, dalam 10-15 minit diperlukan 
untuk memenuhkan 450ml beg darah, tetapi apa yang membuat saya & 
jururawat bertugas tidak percaya, kali ini hanya 6 minit shj tanpa rasa 
tidak selesa atau pening. Saya mula terfikir ini mungkin kesan saya 
mengamalkan MC & sapuan BE yg pada asalnya untuk mengurangkan 
masalah migrain saya.

Hari ini 05/09/2013 sekali lagi diberi peluang menderma darah.. 
DA DA dulu supaya senang jumpa urat darah.. Alhamdulillah, Allah 
Maha Mendengar.. Bonus kali ini 5 minit dah penuh 450ml beg.. 
Memang penangan BE & MC ni..perrghhh hebat!!

Jom pm saya FB Norlidah Nordin 
@ sms 012-2200979 for more info


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...