Monday 2 December 2013

ILMU MINDA MAGNET REZEKI HANYA DI STG

Aturan Allah itu adalah yg terbaik..ia tidak datang dgn cepat..
ia juga tidak datang dgn lambat..ia datang pd waktu yg tepat..


>>>ILMU MINDA MAGNET REZEKI HANYA DI STG<<<

Grab peluang ini...untuk persediaan 2014!!!!!!

Buat pertama kali di UTARA...Seberang Jaya 14 Dis 2013

Sedar x sedar, kita semua memang ada mengaplikasikan ilmu
kuasa minda ni. Alangkah indahnya bilamana kita blh menarik
kejayaan datang lebih cepat kepada kita dari yang logik akal
kita fikirkan..

Apa yang saya dapat??

Cerita 2/3 bln lalu yg br saya selesaikan hari ni..dipendekkan
cerita, selepas kereta di langgar dibhgn sisi blkg, saya pun pi
la bertanya hg utk ketuk sml & cat..RM300 kata owner
bengkel..ok saya inform org yg langgar tu & dia byr rm300.
Hari ni br berkesempatan utk pergi ketuk & cat sml..dr rmh
saya dah set dlm minda & x putus2 ber'DA DA'..bila selsesai
& nak byr, saya Tanya owner tu..dia kata RM270 je..siap dia
touch-up lg bhgn lain sikit2..wahhh..ini sudah baekkk..ada
extra RM30..I am Money Magnet..

Banyak lagi yang anda 'terpaksa' dpt bila menghadiri MMR:

* Mendidik anak menjadi lebih mudah. Anak-anak lebih
   cemerlang dalam akhlak dan  juga pelajaran.

 *Hubungan suami isteri 'terpaksa' menjadi romantik, mesra
   dan bahagia.

 *Duit 'terpaksa' datang melekat-lekat kepada anda dari
   semua arah.

 *Kerjaya anda 'terpaksa' lebih menyinar dari orang lain.

 *Impian anda 'terpaksa' menjadi realiti lebih cepat dari apa
   yang anda sangkakan.

 *Hidup anda lebih tenang, tanpa stress.

 Projek STG
 Terpaksa Kaya&Berjaya
 Tq Allah
berminat?? hubungi Norlidah 012-2200979 for more info
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...