Monday 6 January 2014

BVSM bantu lebih sihat, dapat tidur yang berkualiti & lebih bertenaga



Bismillah..
semoga perkongsian ini memberi manfaat kepada anda di luar sana..
kalau bukan anda, mungkin sahabat/saudara mara yg memerlukannya..


 Kredit to Puan Zabani for sharing..
Saya nak berkongsi pengalaman peribadi selepas menjadi pengguna
BVSM l@kurang setahun..

Malam td semua anggota IPD Pontian ada 'rollcall' dan kami mendengar 
taklimat l/kurang 2 jam dalam keadaan senang diri..selalu duduk..mmg 
tak rasa lenguh..malam td nak jd kan cerita nampak sendiri hikmahNYA 
asbab sihat semudah tidur bsm BVSM.

Sejam pertama berbaris saya dah dengar kawan2 sy dlm barisan 
mengeluh lenguh berdiri. Saya ditegur oleh kawan.."Bani stedy nye ko..
tak lenguh ke berdiri lama?..aku dah lenguh ni.."Saya senyum dan bisik 
tentang kehebatan BVSM." Kawan sy tu senyum je..sy pun senyum 
lebor le..


Pastu sy toleh belakang tengok barisan..mmg betul ramai yg dah tak 
senang berdiri..Saya sendiri rasa ajaib betul...mmg tak rasa lenguh..
masih bertenaga..sedangkan balik lewat dr Mahkamah bertugas ada 
bicara sampai lewat petang bsm Pn Aisha. Balik rumah uruskan anak2 
dgn keje sekolah semua.. Sambil menyusu anak dpt berehat dgn 
BVSM pun rasa energy bertambah. Saya beli BVSM sb nak tenaga 
lebih uruskan 4 org anak yg sedang membesar. Saya mmg puas hati 
sebab dah dapat apa yg badan sy perlu. Selepas setahun tidur dgn 
BVSM dan dibantu produk MC, BBPLUS & Bio Ever, beserta 
DA/DA.. Alhamdulillah..simpanan kesihatan sy bertambah..mmg lain 
perasaannya. Bersyukur dipertemukan dgn produk ajaib BVSM. 
Tak rugi membeli..sb Menang memakai..dan hasilnya mmg luar biasa 
bila digunakan bsm teknik berdoa dlm MMR.

Terima kasih Puan Aisha sb perkenalkan STG & BVSM pd sy &
keluarga. Hari ni sy bersetuju sgt dgn kata2 Mentor Arifin Shah 
bahawa Kesihatan adalah Kekayaan sebenar.

Tq Allah. Tq STG. Tq. MMR. Tq BVSM.

For more info, pm FB Norlidah Nordin 
@ sms 012-2200979
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...