Thursday 8 May 2014

LEBIH KUASA LEBIH JIMAT LEBIH KILOMETER!!!!!



Kredit kepada Bro Omar Mohd Faizan yg telah menggunakan JTX 1000 
ini sejak tahun 2007 lagi...

 
"Kenapa saya kata minyak ini MANTAP? Saya telah menggunakan sejak 
tahun 2007 lagi. Bermula dari Honda City, Mercedes, Honda Oddesey 
dan kemudian BMW!!

Kenapa LEBIH KUASA? JTX1000 mengandungi EP-tekanan lampau, 
AW-tiada kehausan yg menyebabkan enjin jd lebih ringan, memudahkan 
kelancaran KUASA TUJAHAN.

Kenapa LEBIH KUALITI? Terdapat Anti Sludge, Anti Rusty & Anti 
Oxide membantu membersihkan komponen, menyebabkan enjin lebih 
bersih, pembakaran lengkap, mengurangkan asap, engin akan lebih sejuk, 
ini menyebabkan engin lebih sihat dan mendapat jangka hayat panjang!!!

Kenapa LEBIH JIMAT?
1. Harga yg SANGATTTTT MURAHHH jika dibandingkan dgn minyak 
fully sintetik
yg terkenal di pasaran.
2. Lebih KM mencecah 10,000KM. Kebiasaanya saya akan servis pd 
12,000KM, sepanjang hampir 6 tahun TIADA masalah. Ini menjimatkan 
kos UPAH servis kereta.
3. Saya dapat kuasa dan kualiti.... Perjalanan petrol saya lebih JAUH 
dan JIMAT.

Jom BERTUKAR kpd JTX1000!!!! 
SAYA BERANI.. ANDA BAGAIMANA??? "
Untuk LEBIH KUASA LEBIH JIMAT LEBIH KILOMETER

More info, pm FB Norlidah Nordin 
@ sms 012-2200979

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...