Sunday 14 December 2014

SECRET OF BEAUTY WITHOUT SURGERY

- TRIAL PACK AVAILABLE!!


Lawanya Sis Ekin Anuar setelah setahun disiplin mengamalkan
'Beauty Drink' BBPlus ni.... ni yang rasa nak minum 2 sachet ni..
Opss jgn membazir..

1 sachet cukup untuk sehari tubuh menyerap kolagen
Lepas 3 hari dah dapat rasa perbezaan
Kulit muka moist, tumit kaki melembut..
Lepas 5 hari...hmm..mesti suami kata 'dah lain'
Belum habis sekotak, anda dah rasa syok sendiri dengan halus &
lembutnya tumit kaki yg biasanya bergerigi tu

Lepas 3 kotak consume secara disiplin, dah boleh test kat mesin
yang ada kat pusat2 kecantikan.. InsyaAllah keputusannya kulit
anda sekurang2nya 5 tahun lebih muda dari usia anda .. semoga
usaha kita ini akan mengikat kasih sayang suami...
.
Sharing lain2 :~
.
i) Sis Rafidah Moin
~ WOWWW !!!!! FYDA APA DAH JADI NI ???? Hihihi....saya
pun terperanjat bila di tegur rakan lama begitu. Ingatkan "apa dah
jadi" tu benda PELIK terjadi kat saya..... Saya TERJEBAK untuk
menggunakan BB plus ini ketika saya mengandungkan anak ke-3,
ketika itu saya mencari produk untuk mencegah "penyakit kuning
baby" selepas lahir. ((ni selepas 4 bulan penggunaan).
.
TERPERANJAT dgn hasilnya....bukan setakat kulit saya semakin
GEBUSSS DAN MULUSSS SGT5x tapi anak saya yg dilahirkan
pun tidak mengalami kuning yg tinggi seperti mana abang dan
kakaknya yg sampai di tahan di wad kanak2....Alhamdulillah….
TERIMA KASIH ALLAH. Alhamdulillah....sehingga kini saya
adalah masih pengguna TEGAR dan PEMINAT SETIA BB Plus.
.
ii) Sis Lili Juliana Mohamed
~ Baru2 ni gi buat deep skin test. Beauty consultan tu inform me
that my skin looks like sy ni umur 24 tahun! Wahhhh sukernyerr!!
Bila dah masuk 3 series ni mmg sgt concern dgn skin problem
especially wrinkles & pigmentation. Faktor sekeliling spt habuk,
asap kenderaan, cuaca panas, & juga pemakanan mmg sangat2
mempengaruhi. Tp bler dah dpt result, syukur sgt & now hanya
perlu maintain jerrr..
~tak perlu buat laser kerrr,
~tak perlu cucuk vitamin kerrr or
~tak perlu pki cream bagai
~tak perlu make up tebal or foundation
.
iii) Sis Susie Ramli
~ Segan sebenarnya...tapi disebabkan keinginan utk sharing dgn
rakan2 akan kebaikan yg telah saya dapati hasil pengambilan
BB PLUS sejak 8 bln yg lalu.. Alhamdulillah.. wajah saya lebih
senang di'urus' sebab sy ni memang x suka make-up , tumit kaki
semakin halus (dulu teruk giler hehe) , dan paling penting badan
dah x seletih dulu lagi (maklum la dah nak masuk 4 series ni
huhu) ..Yang paling best bila dpt pujian dari En Suami katanya
macam anak dara..kekeke.. Tq BB PLUS .. Tq ya Allah kerana
menemukan ku dgn BB Plus ni.
.
Nak info lanjut...boleh pm ya...
Nak jadi protege yg akhirnya sy akan coach jadi Bisnes Partner
Online pun boleh pm.. insyaAllah yang menunjukkan prestasi
cemerlang.. sy belikan hadiah di Europe Januari ni..

Sharing is caring..
#ProjekSTG
#DreamTheImpossibleMakeItPossible
..Norlidah  012-2200979

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...