Monday 16 May 2011

Episode 2..jalan2 UK

Lama dah tertangguh nak sambung cerita ke UK ni..x sempat sebenarnya.

Ok berbalik kepada kisah di episode 1, aku ke sana sbb kebetulan my
brother in-law tinggal sebulan je lg nak abiskan Master nye..so pucuk
dicita..ulam mendatang..kakak offer je..terus la nak..rezeki tu..

Perjalanan ambil masa lebih kurang 13 jam..tu pun transit kat Singapore
dekat satu jam..terserempak lg dgn Raja Nazrin..sorang je dia masa tu..
mesti yg lain pi ladies..yg bestnye..x de bodyguard pun..klu x perasan tu,
x tau la..tp mmg x de pun..

Bayangkan la for a long journey, aku x ble nak tido..x tau sbb over excited
ke..tp mcm naik kete je..hehee..so, utk penuhkan masa yg panjang tu..aku
layan semua filem yg ditayangkan..cerita yg baru sampai kat Malaysia pun
aku dpt tgk..best btul..x perlu tgk wayang..

Setiba di airport, my brother in-law sedia menjemput..naik je keta, terus
bum..tido..ek ele.. dpt tgk skit je pemandangan..sedar2, dah dekat tiba kat
rumah yg disewanya..aduhai..bertuah btul...

Lps lunch, kami pi jalan2 kat taman sblm ke carboot sale..







amacam? ada
best & cantik
ka ini taman?
penuh dgn bunga





Carboot sale kat sini mmg kelas..berbeza dgn carboot sale kat Malaysia..
kenapa? sbb brg2 yg dijual adalah brg2 secondhand tp masih mcm baru..
dan ada juga yg baru turut dijual dgn hg yg sangat la murahnya..sehelai
t-shirt hanya 1 pound..masa tu 1 pound sama dgn RM6.90. kualiti..
baeekkk punya..tau kenapa? sampai hari ni aku masih ada lg t-shirt tu..

Xtvt kat sana x mcm kat sini..tenang je..masa pun rasa lambat je berlalu..
byk dpt buat bila masanya panjang. Kwn abg ipar dtg ke rumah sbb tau
kami dtg so, dia anta potato chip..alahai..sedapnye..sbb potato chip kat
sini ada 3 rasa..satu, rasa asli, dua skit jek masinnye..tiga, masin..yg ni
mmg sama rasa mcm yg ada kat sini..dlm byk2 tu, yg rasa asli tu plg
sedap..satu kotak dia anta..best btul...layan tv sambil mkn potato...





ha..ni la rumah yg aku
duduk tu..tkt dua..
opppssss keta biru tu
ntah sapa punya..kitaorg
guna keta peugeot color
maroon..dpt aku try test
bw keta kat sana..
akahakahakah..





ok setakat ni jek ya..x larat dah..nantikan sambungannya..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...