Thursday 5 May 2011

Terbaru! Sukses story pelajar SPM 2010 Dapat 'A' seperti yang di Target dan Lebih lagi..

Alhamdulillah..berkat kesabaran & ketekunan...

1.
Nuratiqah bt Laudin,
SMK Dato’ Usman Awang (SPM 2010)

"Syukur ke hadrat Allah s.w.t. kerana berkat dari usaha saya selama ini,
saya dapat mengecapi kejayaan di dalam peperiksaan SPM baru-baru ini.
Walaupun hanya mendapat 5A, 3B dan 1C+ namun saya itu sudah memadai.
Ini menunjukkan usaha saya membuahkan hasil.

Sebelum ini saya memang memasang target 5A untuk SPM.
Alhamdulillah saya Berjaya. Hasil usaha saya dan galakkan dari guru-guru,
ibu bapa dan rakan-rakan termasuklah mengamalkan teknik alpha yang
dipelajari dalam kursus Rahsia Kuasa Minda. Saya memperolehi ketenangan
serta dapat member tumpuan dan perhatian dalam pelajaran.

Saya amat berterima kasih kepada guru, ibu bapa dan
individu-individu lain yang menyokong saya dari belakang.
Segala jasa akan dikenang sampai bila-bila."


Maklumat lanjut, sila >> klik di sini<<


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...