Monday 27 August 2012

SIHAT dan MUDA..Lebih Muda dari usia SEBENAR!!!



 Tq to Mentor Omar kerana berkongsi testimoni diri sendiri...

"KENAPA V3SR? Saya nak Programkan organ dalaman saya supaya 
SIHAT dan MUDA..Lebih Muda dari usia SEBENAR!!! 
Memang Hebat dan Mudah!!! 
Saya telah merasa kesannya. Berat saya turun 5 Kg!!! 
BMI, Kolestrol, Visceral fat menurun!!! 
Paling BEST ukur lilit badan mengecil. Kalau dulu saya aktif bersukan, 
kemudian kurang aktif kerana sambung PHd..lemak bhg perut dan 
pinggang mengeras!!!Kini lemak tersebut mula lembik dan berkurangan. 
Badan kelihatan HEBAT dan CERGAS!!!
Sangat mudah dgn V3SR..Tiada Pantang Makan!!!
Tapi Pantang itu datang dgn SENDIRI!!!
SAYA BERANI UTK JADI HEBAT DAN SIHAT!!!
ANDA ADA BERANI????PM Saya utk keterangan lanjut. Tq ALLAH"

Anda pula..bila lagi? jom pm F.B. Norlidah Nordin
@
sms 012-2200979
for more info..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...