Friday 12 August 2011

Perut geleber & berwarna gelap selepas bersalin

Alhamdulillah..biz partner baru saya, begitu teruja menceritakan kat
saya pagi td tentang testimoni dirinya sendiri..baru je beli, mlm tadi
guna...slps 1/2 jam..kesannya sangat mengejutkan..nak tau ttg apa?
Jom baca kisahnya..

Kak Norarfinah, 37, seorang pembantu tadbir UTM, mengalami
masalah perut geleber & warnanye gelap walaupun seorang yg
berbadan kurus. Stlh melahirkan kembar setahun tujuh bulan yg
lalu, beliau giat mencuba & menggunakan pelbagai jenis produk
dipasaran bagi mengatasi masalah ini. Banyak duit yg dilaburkan
namun hasilnya sangat mengecewakan.

Setelah saya & rakan memperkenalkan krim 1001 kegunaan Bio Ever
ni, beliau terus tertarik & mencuba mlm td. Setelah 1/2 jam menyapukan
krim di bahagian perut, beliau terkejut dengan kesannya..Perut yang
menggeleber td susut hampir 80% dan warnanya 
sudah pudar malah hampir sama ke warna asal. Dengan
gembiranya beliau menunjukkan gambar testimoni beliau sendiri...maaf
kerana tidak dapat berkongsikan gambarnya kerana aurat..saya juga
begitu teruja dengan kesan yang ditunjukkan. Malah rakan2 beliau
turut teruja ingin menggunakan krim hebat ini..terima kasih Allah...

Anda di luar sana, apa lagi, jangan tunggu lama2..
call / sms saya  012-22009779  utk make over PERCUMA
& keterangan lanjut..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...