Wednesday 10 August 2011

Ulcer @ Mata ikan..

Saya terpanggil untuk kongsikan sedikit info berkaitan krim Bio Ever
nih..sebab beberapa org yg saya jumpa bertanyakan tentang krim nih
ada bahan kimia ke tidak..

Seorang kawan saya mempunyai ulcer @ mata ikan..begitu juga saya
sblm ni...so saya ada suggest kat dia utk letak kat tmpt yg ada ulcer
@ mata ikan tu..sbbnye anak buah saya yg kecil tu kalau terhantuk
bibir kat kabinet, confirm akan berdarah & pecah..so saya mmg letak
terus kat bibir dia..kejap je dia dah jilat..suka plak tu & nak lg sbb
krim ni manis rasanya..Alhamdulillah lps apply kat tmpt ulcer tu, sakit
berkurangan & esknye dah baik..terima kasih Allah..

Sedikit info ttg Bio Ever..

Keistimewaan Bio-Ever™ Nano Cream
 - Menggunakan sistem bio-teknologi untuk menghantar kebaikan rumusan 
   aktif bersaiz nano yang dirumuskan ke dalam liposom (lipid  sfera yang 
   kecil dan kosong) secara terus ke  dalam saluran darah melalui penggunaan 
   luaran pada kulit. Saiz liposom yang kecil boleh menghantar dan 
   membebaskan rumusan aktif yang diperlukan dengan tepat ke dalam badan.
   Oleh itu, Bio-Ever™ Nano Cream  sangat berkesan dan tindakbalasnya 
   nampak ketara dalam masa yang singkat. 


Rumusan Aktif Utama Bio-Ever™ Nano Cream
1. Pegaga (Centella Asiatica)
2. Kacang Soya (Glycine Soja)     
3. Wild Yam (Dioscorea Villosa)Resveratrol  
4. Resveratrol  
5. Pitera Beras &
6. Aloe Vera

 Untuk maklumat lanjut, boleh lihat di sini...

 sms / call saya  012-2200979  untuk maklumat 
selanjutnya.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...