Sunday 23 October 2011

Buah pinggang, selsema, kulit berkedut, asthma & eczema settle..


 Kredit to Zarienna Harun kerana berkongsi testimoni..

Ingin di sini saya berkongsi p'laman yg sungguh ajaib. Alhamdulillah, 
mmg dh ada perubahan bg setiap ahli keluarga saya. Ayah saya yg 
mempunyai buah pinggang yg telah rosak sebelah dan Dr. telah 
memberitahu kami bhw sebelah lagi telah juga telah rosak akibat 
laser (utk batu karang) n radio terapi (prostate cancer)

Selepas saya sapukan BE pd mlm pertama itu juga, keesokkan harinya 
saya perasan... dia tidak menggunakan "hot water pillow"nya, kerana 
selalunya setiap pd pinggangnya sakit. Selsemanya juga kering dan dgn
senangnya dia menunaikan sembhyang subuhnya. Dgn izin ALLAH 
SWT. Begitu juga perubahan yg ketara pd kulit lengan ibu kesayangan
saya yg berumur 75thn. Kulitnya yg telah kering dan berkedut dan 
gelap. Pd keesokkan harinya kedutan kulitnya kurang 70%...lebih 
cerah n lembap.

Kebetulan selepas saya berjumpa Dr. Kam pd mlm Isnin lepas ... 
anak saya yg ke3 (7thn) diserang asthma n selsema yg teruk skali
ttp kerana kelewatan saya tak dpt mmbawanya utk neubalizer (klinik
ttp) Dr. Kam menasihatkan saya utk mencuba BE ke atasnya...saya 
disuruh menyapukan BE pd tmpt2 yg wajib n pd hidung, dada n 
tulang belakangnya...

Alhamdulillan dlm masa lbh kurang 15 min..selsemanya b'kurangan 
n semputnay hilang (lena tidur)..keesokkan paginya saya buat skali 
lagi kerna anak saya akan mnduduki exam finalnya. Alhamdulillah 
dgn izin ALLAH semuanya pulih spt sediakala apabila dia blk tghari
tu.

Ttp sebaliknaya saya, anak bongsu saya (4 thn) n anak sulung saya 
(14thn) melalui HEALING PROCESS yg 'WOW'...dh lama tak 
kene attack mcm nie...tp dgn penuh tawakal kami terus m'gunakan
BE. Anak saya yg bongsu pun percaya dgn keajaiban BE...setiap 
kali hidungnya tersumbat (selama 2-3 hari lepas) dia akan berkata...
"Mama..sapulah krim putih tu kat Qish..mesti Tuhan baikan Qish 
jap lagi" dgn perasaan yakin dgn izin ALLAH SWT. Harini semuanya 
hampir berlalu..eczema...gatal...ruam...running nose..semput...dll
berkurangan. Insyaallah kami akan sihat... free from toxin dan 
alergi INSYAALLAH. Saya dh cuba...u all semua bila lagi!!!

Satu perkongsian yg sangat hebat..sehebat krim ini..jgn tunggu lagi
Hubungi saya   012-2200979



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...