Sunday 23 October 2011

Tersalah bantal..aduhh

Nak dijadikan cerita, semasa saya berjumpa kawan di sekolah lama,
sambil berborak, saya ada kongsikan ttg krim Bio Ever yg hebat
melatop nih..so dia tanya ble kasi ilang x sakit tengkuk dia sbb
tersalah bantal..lagi pun nak berpaling tersangatlah sakitnye..huhu

So saya pun sapukan la krim nih..sambil tu saya terangkan lg ttg krim
hebat nih..lps 7-8 minit sapuan, tetiba dia tertoleh2 ke arah belakang..
dia ni tgk siapa sbnr nye? saya pun ikut tertoleh masa tu..tengok apa
saya tanya..dia gelak..kak..dah ble pusing ar..x sakit dah..alhamdulillah..
ehhh cepat ea kesannya..haa baru tau penangan krim Bio Ever nih..
terbaeeekkk kata saya..tp dgn izin Allah..

So kalau anda ingin tahu lebih lanjut, hubungi   012-2200979

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...