Sunday 23 October 2011

Migrain lagi??

Usah risau..usah pening memikirkan penyelesaiannya..

Hari ini saya ingin berkongsikan tentang testimoni secara tak sengaja..
Ble ea gitu?? Layan..ceritanye gini.. masa saya ke Sekolah lama untuk
menyerahkan krim hebat 1001 kegunaan ni pada seorang guru, saya
diminta utk menunggu beliau di bilik kesihatan kerana kini beliau
bermastautin di bilik itu..hehe..

So saya pun tunggu la..dlm 11.10, dia tiba dr kelas..saya bertanya siapa
yg ada kat dlm tu..kenapa? ooo itu salah seorang guru sini kak..dari
waktu pertama td dia minta rehat sbb x tahan sakit kepla a.k.a. migrain..
oooo kata saya..jom kita sapu kat dia jap krim ni..sian dia..

Sayapun sapu la kat tmpt2 tertentu utk migrain ni..sambil tu selawat..
Lps tu saya pun dgn kawan saya td kluar utk terangkan pd dia plak utk
kegunaan dia sekeluarga..x sampai 10 minit..tetiba cikgu yg terbaring
td tu dah kluar bilik, btulkan tudung, salam kitaorg & kluar dr bilik
kesihatan tu..

Kawan saya ni td ble ternganga tgk tanpa berkata..saya senyum jek..
dia x sangka secepat itu kawan dia ni td ble settle migrainnye
sedangkan 3 jam sblm ni terbaring kesakitan..alhamdulillah..terima
kasih Allah..yg ptg kita yakin & adanya izin Allah maka penyakit yg
ada sembuh dgn jayanya..

So friends out there..hubungi saya utk maklumat lanjut @ nak buat
make over secara PERCUMA!!!   012-2200979

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...