Monday 7 November 2011

GURU YG STRESS & KELETIHAN..


Pn Revathi Dari Kuantan
(Testimoni sebenar)

Saya adalah seoran guru yg menghampiri 40 tahun. Kehidupan seharian 
dengan kerja yang benyak setiap hari menyebabkan saya terasa stress 
dengan bebabnan kerja dan selalu tidak bermaya. Suatu hari saya 
diperkenalkan oleh seorang rakan sekerja tentang kehebatan krim 
Bio Ever. Saya memang mencari apakah ada produk atau sesuatu yg
boleh membantu menjadikan saya bertambah sihat dan ceria.

Rakan sekerja dan jiran-jiran mula menegur tentang kulit wajah saya
yg semakin cerah, halus dan cantik. Ini setelah saya menggunakan krim
BioEver seawal 3-4 hari pertama. Selain daripada itu, berat badan saya
juga menurun daripada 63 kg kepada 60 kg hanya dalam tempoh 
seminggu pengguaannya. Kehidupan saya juga menjadi lebih ceria 
kerana saya dapat rasakan kurang rasa stress dan lebih bertenaga
(anergatik). 

Prestasi dan kualiti hidup saya semakin bertambah baik setelah 
menggunakan krim ini. Saya bertambah sihat, cantik dan hubungan 
suami isteri pun semakin bertambah romantik. Kini anak perempuan
saya juga menggunakan krim BioEver. Kulit dan kesihatannya juga 
semakin bertambah baik. Terima kasih BioEver.

Sesuatu yang baik kita kongsikan utk kebaikan bersama..hubungi..
012-2200979

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...