Monday 7 November 2011

Sakit misteri - sakit seluruh badan & tidak boleh disentuh

Testimoni dari Nor Azimah...

Baru2  ni saya pi  buat  demo kat Sungai Dua Butterworth..wow  market 
kat sini memang terbaik, ada  sorang  kakak ni berminat  nak mendengar
ceramah  saya cewah..oh ye  sebelum terlupa 2 orang closed projek kat 
sini Alhamdulillah...

Oh back to the story about kakak ni ....dia kata dah lama menderita sakit
yang tak ketahuan puncanya dah jumpa doktor pun jawapannya tidak
begitu menggalakkan katanya. Masa hari pertama  saya jumpa kakak ni
kata dia  sakit seluruh  badan dan  tak boleh disentuh langsung rasa
macam kena pulas2 katanya walaupun org cuma sentuh je. Saya 
perhatikan kakak ni ada ' goose bump' ( meremang bula roma) bak kata 
cikgu Narisah...hahaha , first impression saya  maybe arthritis, sickle 
cell anaemia or SLE tapi mana kita boleh2 senang2 diagnos orang kan
so saya cuba sapu bioever kat dia ikut yang di rekomenkan tu 5 min 
pertama kakak ni dah boleh disentuh so apalagi geng2 dia pun pakat2
pegang dia ye la sebelum ni tak boleh....tak lama lepas tu dia da boleh
bukak penutup botol syukur ini semua dengan izin Allah dan  bioever 
adalah medium untuk penyembuhannya Alhamdulillah......

Itu saja untuk kali ini lain kali saya citer lagi Selamat Hari Raya 
Aidiladha  buat semua, Teruskan usaha sambil kita menjana income 
kita  juga promoting health and beauty for others who is  really
need it....bye

Jom kita sambil membantu kita menjana income!! Hubungi saya
012-2200979  utk maklumat lanjut..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...