Wednesday 2 November 2011

Testimoni hyperhydrosis

Testimoni baru dr Utara nooo.. from Azimah Md Nor-jururawat di
Penang..thank you for sharing..

Assalamualaikum  dan  salam  satu Malaysia.....
Disini saya  nak berkongsi  satu testimoni tentang keberkesanan 
BIOEVER  krim dengan  nano technology...

Sepupu saya Medic Student ( bakal doktor le ni) menghidapi penyakit
hyperhydrosis lama dah dari zaman sekolah katanya, akhir2 ni makin
menjadi2 sampai mengganggu rutin hidup....maklum  ler  doktor kena
buat banyak praktikal  dan exam  lagi ler banyak airnya keluar.....

Oh ye kalau ada yang tak tahu apa itu hyperhydrosis meh nak terang
sikit...nak kata penyakit tak ler sampai kena masuk hospital kerap2 
tu , orang melayu kata perpeluhan yang aktif  alah  yang tangan asyik
berpeluh2 sampai basah tu , sepupu saya ni kira teruk sebab seluruh
badan  tau kesian dia......

Punya ler dia fedup sampai nak kena buat operation( pembedahan)
betulkan saraf symphatatic dia , jadi sebagai medical provider yang
ada lebih sikit pengalaman saya bawak ler dia ni pi jumpa doktor ,
biasa ler temujanji jer ambik masa berbulan2 .

Masa ni ler saya berkenalan ngan BE kita suruh dia cuba....awalnya
dia tak yakin saya sendiri pun 50-50 sebab kami ni orang MEDICAL
lah katakan  hehehe....BUT saya buat kajian individu saya sendiri
semua bahan2 dlm BE  tersangat ler baik dan depa guna formulasi
Nano yang mana sangat halus dan dapat meresap dengan cepat dalam
sistem kita terutama Endokrin sistem kita pasai tu ler dia dapat
membantu tubuh badan kita mengseimbangkan hormon & nyahtoksin. 

Nak sambung citer pasal sepupu saya ni ...Alhamdulillah selepas 2
minggu pemakaian BE dia kata dah kurang peluh walaupun masih ada
tapi tak ler seteruk dulu, muka pun dah cerah kurang jerawat...Syukur
tak perlu operation...Dia sendiri mengakui BE is the best cure for his
problem compare than other antisweat losyen yang pernah dia guna
before......Terima kasih

Syukur alhamdulillah semakin ramai yg mendapat kebaikan dari krim
ini..terima kasih Allah..jgn tunggu lg  ctc saya   012-2200979


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...