Friday 15 February 2013

Bio Ever membantu Asthma, Dyslexia, Dengkur dan lain2

 Kredit to Pn Zuraidah Mohamad Yasin for sharing..


Mmmmm. Hari ni nak citer sikit pasal Bioever nano cream .. kenapa ye BE
mesti ada kat umah saya???

saya hanya perlu sapu aje bila;
suami berdengkur,
Irfan semput,
kepala adik benjol,
Harraz malas sekolah,
Azhad selsema dan batuk,
semua orang demam,
Kakak lenguh kaki,
Pendek kata sapu aje bila keluarga saya tak sihat atau tak selesa!!
Lagiiii....
saya pula..sapu aje utk..kelihatan cantik dan perawan kembali..

Mahalnyeeee!!!

eeeeeeeiii..

* mahal ke klu anak saya yg semput tu tak payah nak dikejarkan 
   ke emergency then kena cucuk sana sini.
* mahal ke klu mlm saya boleh tidur lena tanpa terganggu dgn 

   dengkuran suami, 
* anak2 yg demam sesema batuk ceret birit bole settle. 
* anak saya yg ADHD /dyslexia mula meningkat dlm pelajaran.
* Mahal ke klu jeragat dimuka saya mula menghilang....stretch mark 

   berkurangan....kesan bedah semakin lembut....
Bagi saya sgt murah dan berbaloi2..
Apa lagi yg saya nak semuanya dah ada di situ!

Bioever Nano Cream pilihan kami sekeluarga.


                                                     For more info, pm
                                               FB Norlidah Nordin 
                                            @ 
                                 sms 012-2200979
Alhamdulillah beliau telah mendapat kebaikannya..semoga perkongsian 
ini membawa kebaikan yg lebih kepada anda di luar sana..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...