Thursday 21 February 2013

BVSM ada, STRESS hilang..



Kredit to sis Hans Suraya for sharing..


Bismillah…Assalammualaikum wrt.
Saya terpanggil untuk share pengalaman saya yang baru menggunakan 
BVSM selama 3 malam… apa yang saya nak share ni takdela hot2 
MISTIK2 story tu..alhamdulillah moga dilindungi Allah selalu walaupun 
biasa2 sahaja tapi saya rasa bertanggungjawab untuk share juga sebab 
yang biasa nie lah yang ramai kita alami.

Saya pensyarah di PIS..siapa2 yang dibidang yang sama, sedia maklum 
beban kerja kita bukan setakat teaching sahaja tapi banyak tugas2 
sampingan yg kita kena buat maka STRESS!!! STRESS!!! STRESS!!!
Adalah jawapan yang tepat untuk saya katakan waima..saya rasa rakan2 
yg lain pun sama..tak payah tengok jauh saya rasa semua (CIKGU-
CIKGU, PENGETUA, GURU BESAR, KANAN KIRI SEMUA) 
sekarang pun rasa yang sama dengan saya..STRESS!!!!

Kalau dah STRESS mulala semua urat saraf satu badan ni tegang sana 
tegang sini sakit kepala sakit belakang sakit belikat SAKIT KAKI 
(saya percaya kerja bidang lain punsakit kaki juga dah semuanya pakai 
kaki…) BERDENYUT2..BISA2.. bila pijak lantai rumah..pijak lantai 
ofis tak rasa pula mana nak rasa kepala dah focus kerje…effectnya kat 
rumah la baru rasa semua tu..(betul tak..kalau sama angkat tangan!) 
kita serupa…

Saya ni mmg manja bila dah sakit2 mcm tu sian cik hubby diala kena urut 
kaki saya hampir setiap malam… maklumla anak pun dah 4..kan..urat byk 
putus (ALASAN!!!) itu yang saya fikir dulu…saya ni macam ni sebab 
URAT DAH KEMBANG!la URAT BANYAK PUTUS! la Tapi tau tak 
itu semua PENIPUAN ..ALASAN yang kita sendiri program…sebab otak 
dah penat sgt dengan kerja2 ofis tu…(kuli la katakan)

Tapi Alhamdulillah dengan izin Allah setelah menggunakan BVSM malam 
pertama tu saya sendiri dah terkejut..suami saya tanye nak urut kaki tak? 
Eh..baru saya perasan kaki saya DAH TAK BERDENYUT2… 
SELEEESAAAA..sangat2..Mood pergi kerja esok pun HAPPPPYYYY 
sangat2…yang penting NO STRESS!!! Alhamdulillah bila tak stress hari 
tu saya dapat bekerja dengan hati yang gembira sangat..tak sabar nak 
tunggu malam untuk RECHARGE balik Body ni…

Pada semua yang tiada kaitan dengan PENYAKIT MISTIK tu JANGAN 
rasa anda tidak perlukan BVSM ni.. anda sememang2 lagi lagilah AMATTT 
AMATT PERLUU SANGAT…BVSM NI.. percayalah. Bukankah 
MENCEGAH itu lebih baik.. takkan nak tunggu ada MISTERI… baru 
nak pakai. RUGI…RUGI SANGAT2 ..ibarat macam TAK SAYANG 
DIRI SENDIRI….  

PERCAYALAH setiap rumah paling tidak mesti ada  SATU BVSM di 
rumah.. saya yang mengajar pun rasa berbaloi, inikan pula mereka2 yang 
kerja seperti Tukang Masak Tukang Kebun…segala tukang segala 
pekerjaan yang menyebabkan STRESS . SAKIT KAKI!!! memang 
perlu kan teknologi ini..teknologi ini sangat HEBAT dengan kebaikan 
AURA GARAM dan CAHAYA DHUHA kita dapat manfaatnya….
MUDAH!!! (hanya tido dengan BVSM)..PORTABLE!!! (material 
sangat ringan dan mudah di bawa) Alhamdulillah dengan IZIN ALLAH
Maka apa tunggu lagi kalau SAYANG DIRI SENDIRI dapatkan 
1 BVSM… !!!!

Semoga perkongsian ini memberi kebaikan yg sama untuk anda di luar 
sana..insyaAllah..pm FB Norlidah Nordin @ 
sms 012-2200979 for more info


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...