Monday 20 May 2013

KRITIKAL : JANGKITAN KUMAN , KUKU KAKI TANGAN & MULUT



Alhamdulillah..mlm ni saya nak share testimoni hebat dr seorang sahabat..
terima kasih Mummy Daniel for sharing..

Siapa tak syg anak..ini perkataan PERTAMA saya utk semua ibu bapa 
diluar sana.. saya dan suami juga syg sgt dgn anak kami..Daniel.


Bila ditakdirkan anak kami kena virus KAKI TANGAN & MULUT, sy 
sedih lihat keadaan dia..pada 13/5/13..daniel resah bila bintik2 murah 
mula tumbuh pd bdnnya..makan xlalu, tidur xlena..susu pun tak habis 
minum..mmg sedih..

Usaha kami tak behenti dgn berjumpa doktor shj, kami bantu Daniel 
dgn produk hebat BIO VELOCITY SLEEP MATE, BIO EVER 
NANO CREAM & SABUN MARINE ESSENCE..kami yakin 
keberkesanan produk jd kami berani rawat secara alternatif ke atas 
Daniel atas nasihat rapi.

Pada 14/5/13 hari pertama saya mandikan die pakai sabun marine & 
sapukan BE kat spot2 tertentu & seluruh badan berserta ubat yang 
doktor bagi pun saya sapu....malam tu saya tidurkan Daniel atas BVSM..
malam pertama anak sy tak boleh tidur ..badan die gatal2...susu n makan 
pun tak berapa nak.

Pada hari kedua saya tak putus asa, buat perkara yang sama mandikan 
pakai sabun, sapukan BE dan suh die baring atas BVSM..hari kedua 
kaki & tangan die penuh ngan bintik2 yang mengelembung,tangan n kaki 
nampak bengkak sikit, tekak die merah..yg MENAKJUBKAN Daniel 
boleh tidur malam..

Pada hari ke-4, sy dan suami rasa gembira sangat,Daniel dah mula 
makan n minum susu dengan selesa...bintik2 kat tangan n kaki mulai 
kecut dan pada hari ke-6 bintik2 kat tapak tangan n kaki dah takder.... 
sekarang bekas bintik2 tu semakin pudar dan mengelupas tanpa 
menyakitkan anak sy.....BE masih sapu untuk licinkan kulit die n masih 
tidur atas BVSM n mandi dgan sabun marine....masa die pakai BVSM 
bukan shj dapt tidur lena, sy dan suami yg menjaga anak juga tidur 
nyenyak, bila bangun pagi..badan terasa sangat cergas dan bertenaga. 
Wpun sy sudah sarat mengandung minggu ke-36.

Mula2 saya pun tak pecaya dgn perkembangan positif ini...Doktor kata 
dalam masa seminggu memang benda tu akan tumbuh n minggu kedua 
baru die mula susut...doktor bagi mc 2 minggu tapi esok daniel dah 
boleh mula bersekolah..mmg result yg sgt Miracle!

Semoga perkongsian ini dpt membantu anda semua di luar sana, utk 
tingkatkan kualiti kesihatan keluarga dan anak2. Terima kasih BVSM, 
BE & Sabun Marine.

 For more info, pm FB Norlidah @ 
sms 012-2200979 SEKARANG!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...