Monday 27 May 2013

SMART MANAGER INDEPENDENT LEADERSHIP ENTREPRENEUR (SMILE) 26 MEI 2013

PANAS!! PANAS!!  PANAS!!
Masih terasa kehangatan sesi perkongsian dalam SMILE semalam yang
dihadiri oleh hampir 100 orang MANAGER di Thistle Hotel, Johor Bahru
(5* Hotel)..

Gelombang kuning di Raja.. uuiiiisshhh tak de kaitan dgn politik nih..

Smart Tycoon Global memang hebat!!
Tahniahh!!! kepada para MANAGER yg hadir..terima kasih tak terhingga 

kepada mentor2 yang berkongsi ELMU yg sangat2 melatooop 
kebabooommm...


Betapa saya bersyukur kerana saya berada di dalam keluarga besar
Smart Tycoon Global (STG). Dgn ELMU, MENTOR & SISTEM yang
ada..saya yakin yang saya berada di track yang betul!! KENAPA!???

Jika selama ini saya hanya terfikir untuk sihat, kaya & berjaya supaya 
saya financially freedom dengan minda kelas pertama..tetapi ELMU2 yg  
mentor2 telah membuka minda saya untuk dapat lebih lagi..bukan sahaja 
saham di dunia, malah juga saham di akhirat nanti secara berterusan 
dengan usaha saya pada hari ini..saya ter'inspired' dengan kata2 beliau 
yg MEWAKAFKAN anakanda beliau kepada masyarakat demi 
pembangunan ummah..

 
"Real leaders are ordinary people with extraordinary determination"


Saya sempat bergambar dengan MANAGER2 yang datang dari jauh demi
menambah ELMU di dada..pengorbanan mereka memang tiada tara..
SM Hafiza dr Lahad Datu, Sabah, SSM Utz Zuriyati dr Kota Kinabalu,
Sabah, SM Rahimah dr Gurun, Kedah, SM Salima dr Singapura, Diamond
Tun Mozla dr Kajang & Diamond Norbaya dr Putrajaya..masing2 datang
dengan hasrat yang sama iaitu inginkan ELMU yang betul2 dapat
menambahnilai kehidupan bukan sahaja diri sendiri malah juga orang2
disekeliling..

ooooOOH..ada lagi..bukan setakat EMLU yg kebabooomm je yg kami
dapat..hadiah pun dapat..memang seronok berada dalam keluarga hebat
STG ni..nak berjaya kami dicoach, nak dapat hadiah kami dicoach, nak
financially freedom kami dicoach, nak naik pangkatpun kami dicoach..
bestnyeeee...memang luar biasa hebat!!


Jika anda ingin jadi sebahagian dari keluarga luar biasa hebat STG, pm  
FB Norlidah Nordin @ sms 012-2200979..
saya sedia membantu anda sehingga anda mahir & berjaya!! Pasti boleh!
Pasti berjaya! Yang penting kita NAK, ISTIQAMAH & memberi 
KOMITMEN untuk berjaya..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...