Monday 13 May 2013

LACTOLITE ohh LACTOLITE..



>>  Usus Sarang Penyakit  <<

Anda boleh bersetuju & boleh juga tdk bersetuju dgn 
kenyataan ini.
[kena baca sampai habis..baru fhm]

Saya pilih bersetuju kerana sy pernah mempunyai sarang 
penyakit di usus sendiri. Sewaktu sy mendapat manfaat 
produk, baru sy tersedar...

patutlah aku ambil ubat apa pun kesannya lambat!

patutlah aku ambil mcm2 jenis collagen x nampak kesan!

patutlah aku rasa susah nak buang air besar!
Jangan jd mcm dlm pic tu..huhu boleh buasir dibuatnye..
very the scary..

patutlah aku rasa mcm x hadam lepas makan!
Perut selalu rasa sebu...

hmmm..rupa2nya, usus berusia 33 tahun (masa tu) dh 
tersumbat..jadi sarang penyakit..sooo, ikut laluan mana 
khasiat/nutrien tu nak lalu?

Keputusan minum Lactolite sy yakin tepat.. knp? dulu sy 
nak buang air besar mesti nak kena beli minuman bakteria 
vitagen/yakult, sb Dr. yakult kata bakteria baik elok utk 
usus. lalu sy ambillah..tapi sy minum 1 botol je sehari..mana 
cukup! makan 3 pinggan nasi berlauk! natijahnya, usus 
stakat dibersihkan ala kadar je..masih berkarat! Sblm tu 
pernah juga ambil T** O**** K******…  sampai berlari 
pi masuk toilet..TAK SANGGUPPP!!! KETAQ  LUTUT 
dibuatnya..

Hasil Kajian, Lactolite (1 sachet) mengandungi khasiat 10 
botol minuman Vitagen/yakult! WOW!! bestnya.. baru 
sehari semalam sy ambil (masa tu)Lactolite pergi tolak 
semua sarang penyakit keluar dari usus..selambak keluar 
mcm air, minyak ada, lemak ada, kolestrol ada, mcm2 ada..
bau? 3 times flushed bau msh bersisa! Tahniah! itu lah saat 
sy rs usus plg LAPANG sekali..Memang puas hati.

Sehingga hari ini, Lactolite pilihan saya sekeluarga, sy x 
nak biarkan sarang penyakit tumbuh semula. lebih baik 
sarang kesihatan & kecantikan shj di dlm usus sy..raut 
wajah ternyata lbh sihat, bersih dan berseri2! Kepala x 
sakit fikir bila nak membuang..makan apa pun terima 
nutrien sebaiknya. Alhamdulillah. TQ Allah. TQ Lactolite.

Sekarang ada OFFER!! Beli 3 percuma sekotak lagi!! 
Meriahnya hidup..

Joooooommmmm pm saya Norlidah Nordin SEKARANGGG 
@ sms 012-2200979 for best deal!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...