Tuesday 23 July 2013

Penangan BB Plus



>> WOW!! BARU 4 PEKET BB PLUS DAH CANTIK BERSERI 
MACAM NIE??<<
 


Bismillah..
Ini perkongsian hebat daripada salah seorang konsultant Smart Tycoon 
Group (STG). Sis Nor Shuhada Sharif. TQVM atas perkongsian yer?

"Alhamdulillah dengan Izin Allah.. kulit saya kembali pulih..
Bekerja sebagai Jurufoto perkahwinan membuat kulit kusam berminyak 
dan mudah utk naik jerwat dan kadang2 berlaku kulit tidak sekata.. 
Alhamdulillah dengan mengamalkan minuman BB plus.. kulit saya 
bertambah baik... Kalo setiap kali tengok cermin mesti risooo huhu....

Kalo 4hari mcmni.. agaknya kalo amalkan 40sachet xtau mcm mana 
hasilnya kan... hahahahaha"

Ok, stok BB Plus saya pun dh nak habis, kena cepat2 dapatkan drpd 
stokis ni. Siapa nk tumpang sekaki join saya meh cepat2 PM saya ek...
FB Norlidah Nordin  @  sms  012-2200979



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...