Tuesday 9 July 2013

PERSIAPAN MALAM PERTAMA ANDA??

EHEM..EHEM..CAMNE PERSIAPAN MALAM PERTAMA ANDA?? 
DAH PILIH KAT MANA?? MULA DENGAN APA??

Oppsss jangan salah faham ya..saya maksudkan persiapan malam pertama 
Ramadhan anda!!! Dah pilih kat mana nak solat terawih??...Nak sahur 
dengan apa??


Seperti biasa saya sekeluarga memilih untuk solat terawih di Masjid Besar 
Taman U...dan memilih "Mineral Cofee" untuk bersahur...Ramai juga yang 
membuat pilihan yg sama spt kami..sehingga stok kopi mineral asyik putus 
stok kat stokis seawal Syaaban lagi...

APA KATA MEREKA YANG DAH CUBA>>>
Ramai yang dah cuba Mineral Coffee masa puasa tahun lepas..dan dah 
jadi peminum tegar sekarang ni...Ada juga yang dah cuba masa puasa 
ganti n puasa sunat sebelum ni...

Ini antara komen mereka...

i) Adik Haikal ,SKTDS~" Saya dan adik sangat suka minum kopi mineral 
ni, pagi2 kami tak ngantuk kat kelas lagi..pastu bulan puasa kurang rasa 
lapar dan kurang penat banding ngan sebelum ni..yang besstt skami dapat 
puasa penuh tahun lepas..terima kasih Mama sebb bagi kami minum kopi 
mineral"

ii) En.Sabri, UTM~"Saya minum kopi mineral masa sahur dan lepas 
berbuka puasa..Alhamdulillah pagi saya rasa lebih fokus pada kerja 
walaupun puasa..rasa kekal bertenaga, kurang rasa lapar...Pastu saya ni 
mmg ada masalah gastrik tapi dengan amalkan kopi ni..gastrik pun cam 
segan2 nak serang saya hehehe..One more saya solat terawih sampai 
habis pun tak rasa penat..biasa yang basic pun dah termengah2 n 
lenguh2 lutut...syokk wooo"

.....Yang masih duk fikir2 nak sahur dengan apa dan nak supplimen apa 
untuk kekal cergas di bulan puasa..Meh la cuba mineral kopi ni..murah 
dan sedappp..hasilnya mantopp...

CEPATTT..pm FB Norlidah Nordin @ 
sms 012-2200979 SEKARANG!!! 
Lambat kalu..gigit jari..siapa yang susah??

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...