Friday 9 September 2011

Buasir & benjolan lendir di dahi

Alhamdulillah hari ni saya nak kongsikan testimoni rakan saya di SMK
DUA. Saya baru je balik dr berjumpa dengan mereka..hm kira pisang
goreng panas la ni..

Cikgu Juraida adalah seorang yang sangat aktif..hmm sblm ni saya ada
menceritakan tentang kisah rakan dua org saya ni kat krim 1001
kegunaan..kalau dulu, beliau menghadapi masalah period pain. tapi hari
ni saya nak kongsikan satu lagi masalah yang dihadapi cikgu Ju..selepas
melahirkan anak pertama hingga kini, beliau mengalami masalah buasir..
Dekat sekolah kekadang tu pagi lagi dia dah tunjuk muka bermasalah..
bukan masalah apa..tp sedang menahan sakit..bila ditanya, dia senyum
je..lps saya korek punye korek, akhirnya dia bgtau tu pun senyap2 je..
saya kata x pe..cuba la cr penawarnya..tu thn lepas...katanya lagi klu
bulan puasa la especially nye, memamg kerap dia kena..la ni,
alhamdulillah bulan puasa kali ni sekali dua je kena..tp x serius sgt dah..
alhamdulillah...terima kasih Allah..





Ni la cikgu Ju..skrg ni dia
senyum je..sangat berpuas
hati dgn krim Bio Ever ni!











Ok..satu lagi testimoni ialah Kak Nurmey.. kali ni saya ceritakan tentang
masalah dia kenapa dia mula2 nak guna krim nih..klu sblm nih beliau
berkongsi tentang lebihan haid yang masih tertinggal hari ni saya kongsikan
satu lagi masalah beliau..masa memula dia tanya saya melalui FB, dia tanya
ble tak krim nih hilangkan benjolan lendir kat dahi dia..saya jawab
insyaAllah..kena cuba baru tahu..alhamdulillah masa pi jumpa tu, dia trs
nak krim BE ni dan hari ni bila jumpa dia kata benjolan lendir tu dah
makin mengecil! Muka pun saya lihat dah makin berseri2..alhamdulillah..
terima kasih Allah..





So..inilah kak Nurmey..
kesan benjolannya makin
mengecil & plg best,
muka pulak semakin
berseri2 dah skrg ni..








Anda di luar sana, sekiranya inginkan make over percuma,
sms @ call  012-2200979 segera..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...