Thursday 21 March 2013

BVSM bantu ringankan SLIP DISC DAN SIHIR...


kredit to Pip Mohd Ahyan for sharing..

Assalamualaikum..
Sekadar ingin berkongsi cerita..

Saya Pip Mohd Ahyan..telah disahkan oleh doktor mempunyai slip disc 

yang tiba2 sahaja menyerang saya pada 1.12.2012..Tiba2 saya tak boleh 
bangun dari katil pada waktu pagi dan dipapah oleh suami saya ke bilik 
air..Nak kencing tapi tak rasa sebab kebas dr pinggan ke kaki..Puncanya
saya mengalami kemalangan jalanraya sebanyak 2 kali iaitu pada tahun 
2011 dan 2012..Saya dimasukkan wad selama seminggu..Setiap 1 jam 
saya diberikan Morfin sebagai ubat tahan sakit..Fisio 2x sehari..Setelah 
keluar hospital, saya mulakan treatment saya sendiri di rumah..

Saya ambil..

* BBplus 2x sehari..untuk pulih tulang rawan saya yang dah rosak..
* Kopi mineral semasa sarapan..
* Lactolite untuk mudahkan pembuangan air besar..(doktor kata jgn 

   sampai sembelit kerana saya akan sakit semula..ganggu urat saraf)
* Bio Ever Cream disapukan di belakang dan punggung saya..
* Maharani juga saya makan..
* Tidur dengan BVSM..

Alhamdulillah..kini saya dah pulih sepenuhnya..Dah sebulan tak makan 

ubat saraf dan ubat tahan sakit..Syukur Ya Allah..
 
ps: Doktor sampai tak percaya saya dah boleh bawa kereta sendiri ke 

mana2.. Alhamdulillah..Terima kasih Allah..

Semoga perkongsian ini memberi manfaat kepada anda di luar sana..

For more info, pm FB Norlidah Nordin @ 
sms 012-2200979



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...