Wednesday 27 March 2013

Perubahan ketara dgn BB Plus



Tq Pn Siti Nor Aishah keran sudi berkongsi..semoga perkongsian ini 
memberi manfaat kepada anda di luar sana..

Pernah anda rasa tiada konfiden utk berpandangan dgn org disekeliling? 
Saya pernah..

Pernah anda rasa tiada konfiden utk berpandangan dgn suami? (bg yg 
bersuami) Saya juga pernah..

Pernah anda rasa putus asa utk mengembalikan keremajaan kulit? Saya 
cukup puas melaluinya..

Sejak menjadi ahli keluarga STG..saya tidak pernah merasa perasaan 
sebegitu lagi..waima terlalu bersyukur dengan pemberian-Nya. Seusai 
sy menggunakan l/k 4 set V3SR..hasil yg nyata kesihatan sy pulih dan 
jerawat di wajah sy mula mengecut dengan baik.. Alhamdulillah..

Boleh bayangkan wajah saya sebelum menggunakan produk V3SR pd 
gambar yg pertama? Tak perlu bygkan sebab semua dah berlalu..ahli 
keluarga STG yg pernah melihat wajah sy sebelum menggunakan produk 
hanya my leader Norlidah Nordin..dan sy percaya beliau mesti sgt 
gembira kerana telah berjaya membantu sy transform sebaik ini..

Niat menggunakan produk bg tujuan kehamilan..Allah beri ganjaran 
bonus kulit yg bersih dan sihat..yg sudah lama sy idam-idamkan. 
Kecantikan luaran shj tidak cukup..kesihatan dalaman memainkan 
peranan yg penting utk menghasilkan result yg luar biasa hebat. Kini, 
BBplus tidak pernah lekang jd minuman ‘selamat malam’ saya..Saya 
berharap anda juga begitu.. in shaa Allah..TQ Allah.

*Pic pertama, hari pertama sy menerima produk BBPlus selepas 4 set 
  program V3SR..(belum guna BVSM)
*Pic kedua, result pertama yg sy trm bg kotak pertama BBPlus..(sudah 
  guna BVSM)
* Pic ketiga, gambar hari ini 28/3/13 saat memulakan tugas di kantor..
   (sudah guna bsm BVSM & 1 set Luminez)
* Ketiga2 pic tanpa sebarang calitan bedak asas..Alhamdulillah..dah 
   5 bulan istiqomah dgn produk hebat BBPlus Collagen..=)
*gambar juga di ambil menggunakan lensa camera yg sama..sahabat sy..
  BB..=)

#V3SRBBPLUSBVSMLuminezPilihanhatysaya#

 For more info, pm FB Norlidah Nordin @ 
sms 012-2200979


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...