Tuesday 12 March 2013

GOUT, BATU KARANG & ULURAN DGN BVSM..



Kredit to sis Lizayanti for sharing..

Semoga perkongsian ini memberi manfaat kepada anda di 
luar sana..

Di sini saya nak kongsikan tentang BVSM yang saya baru 
ambik pd hari rabu lepas. Dipendekkan cerita, ayah saya 
ni memang ader macam-macam sakitnya, mula2 dia kena 
batu karang..tak lama lepas tu kena sakit gout...dlm masa 
yang sama dia pun ada masalah buang air/masalah uluran 
pun ada juge...Disebabkan masalah2 sakit yang di atas nie, 
buah pinggang ayah saya berada di tahap 4, yang mana 
boleh dialysis...2 bln lepas pun ayah baru jer buat 
‘operation’ sbb ada masalah utk membuang air kecil.

Tiba bulan lepas buang airnya menjadi semakin tidak 
lawas..& kadangkala semakin tidak dapat dikawal..Yang 
sedihnya tu semasa tidur memang nk kena alas sehingga 
2-3 lapis kain...Setiap pagi , mak saya memang nk kena 
membersikan semuanya, memang kain yang sebanyak 3 
lapis tur akan basah lencun...Bila membaca testimoni2 
dari kawan-kawan di STG nie, saya pun berniatlah utk 
menghadiahkan ‘BVSM’ nie kepada ayah...kesian tengok 
dia tidur, bila bangun pagi jer, habis semua basah..

Tapi malam rabu tur, memang saya selimutkan ‘BVSM’ tu 

kepadanya..alhamdulillah syukur kepada Allah, memang 
berpeluh habis badannya, dan dia hanya buang air sekali 
sahaja, mungkin kerana banyak berpeluh tu, yg buang air 
hanya sekali shj, klu tak sebelum nie memang tak terkawal. 
Yang bestnya kain lapis yang dibuat tidur hanya basah 
sedikit sahaja. Mak saya cakap, bangun pagi tur Nampak 
dia dah semakin sihat....Saya juga berharap agar ayah 
lekas beransur pulih...

Syukur kepada Allah dengan asbab ‘BVSM’ dapat 

memperbaiki kesihatan ayah saya...

Alhamdulillah..setiap penyakit ada ubatnya..yang penting 
jangan pernah berputus asa utk mencari kaedah yg betul2 
sesuai & terbaik..

For more info, pm FB Norlidah Nordin @ 
sms 012-2200979

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...