Saturday 6 April 2013

IKHTIAR DENGAN BIO EVER & BV SLEEP MATE.... GLAUKOMA, BUAH PINGGANG, KENCING MANIS & DARAH TINGGI...



Allahuakbar..sedang sibuk berseminar MMR, sempat tgk FB jap..
perkongsian demi perkongsian masuk..ini latest testimoni..syukur ya Allah

KEGEMBIRAN SUAMI DAN SENYUMAN YANG TELAH LAMA 
HILANG DI WAJAHNYA KINI BERSERI SEMULA.



Alhamdulillah walau baru je guna produk hebat ni, kesan yang dirasai mmg 
sgt2 best..tq Allah..seronok bila dapat menambahnilai hidup dr segi 
kesihatan pd rakan2 di luar sana..

Semoga perkongsian ini memberi kebaikan yg sama dengan ikhtiar & doa 
yg berterusan pada anda di luar sana..insyaAllah..

IKHTIAR DENGAN BIO EVER & BV SLEEP MATE....
GLAUKOMA, BUAH PINGGANG, KENCING MANIS & DARAH 
TINGGI...

Terima kasih Elly, isteri EN Azhar tentang penderitaan suaminya yg dah 
berakhir.... alhamdulillah...

------------->>>>>>>>>>

siapa yang tidak tahu dalam diam saya ade cerita sedih :
sekadar nak kongsikan cerita saya :

KEGEMBIRAN SUAMI DAN SENYUMAN YANG TELAH LAMA 
HILANG DI WAJAHNYA KINI BERSERI SEMULA.

sekarang en suami lebih yakin untuk sembuh dari pelbagai penyakit yang 
dihadapinya , buah pinggang , kencing manis darah tinggi dan mata 
glukoma dengan menggunakan tilam BVSM nie syukur sgt2.. tdo malam 
lebih lena , x terjaga lebih cergas dan yang paling best suami x de rasa 
sakit lengguh2, penat dan ceria jer...

hari ini saya ingin berkongsi cerita tentang suami saya yg merupakan 
pesakit mata GLUKOMA dan menurut pakar hospital mata sebelah 
kiri telah buta dan doc telah mengeluarkan surat untuk membuang mata 
suami saya....

suami saya terpaksa menanggung kesakitan selama 24jam tanpa henti 
selama 2 bulan berturut turut, sehinggakan suami muntah setiap kali 
bacaan tekanan mata mencecah 50 dan menahan kesakitan di kepala. 
Mase itu ubatnya hanya la minyak angin cap kapak seminggu sebotol 
besar RM11.50..wowow..besar tuh..byk sgt dah guna tu..

bayangkan sakit yang dialami. sebak ati sy melihat suami menanggung 
sakit ini ,saya selalu memohon doa kepada Allah agar suamiku menemui 
penawar sakitnya namun setelah menggunakan BIO EVER NANO 
CREAM perubahan amat ketara dalam masa 7 HARI SAHAJA...
syukurrr sangat..

alhamdulilah bacaan tekanan mata suami saya telah 56 turun kepada 26.. 
dimana mata normal iaitu 14. saya bersyukur kepada allah swt ,kak zie 
dan kak Norlidah Nordin yang telah memperkenalkan BIO EVER 
NANO CREAM Kepada sy, saya berikan gambar sebelum dan selepas 
untuk semua melihat KEAJAIBAN BIO EVER NANO CREAM INI...

For more info, pm FB Norlidah Nordin 
@ sms 012-2200979
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...