Tuesday 16 April 2013

SAKIT KEPALA BAGAI NAK PECAH???


PERNAH KENA MIGRAIN??

PERNAH SAKIT KEPALA BAGAI NAK PECAH RASANYA??

KURANG MINUM AIR??  4++ LITER SEHARI MASIH TAK 
CUKUP??

MUNGKIN JUGA SEBAB CUACA YANG SANGAT PANAS 
SEKARANG NI…

Inilah yang saya rasa 3-4 hari lepas..Rasa nak demam..tp sekejap je..
yang paling tak tahan, sakit kepala bagai nak pecah dibuatnya.
.huaaaaaaa..sakitttttt oooo..Migrain ke?? Tak pernah plak kena sampai 
nak pecah kepala dibuatnye..

Makan ubat?? Eeeiiiii bukan takut makan ubat OK..tp rasanya.
.eeeuuuwww…selagi boleh elak, selagi tu saya elak makan ubat..abis
tu nak buat mcmana ek?? Takkan nak biarkan je??

Alhamdulillah saya ada pelapik tilam BVSM, krim Bio Ever & Mineral 
Coffee..Selepas minum Mineral Coffee & sapu krim Bio Ever yg 
POWER ni, saya pun tidur berbalutkan BVSM di kepala..Memang 
tidur x sedar sampai ke petang..demam kebah & sakit di kepala 
berkurangan..tidur  dalam bilik yang ber’air-cond’, masih lagi 
berpeluh-peluh..hebat btul..walaupun dah tidur seharian, malam masih 
boleh tidur dgn nyenyak..awal lg masuk tidur..hehe..(^-^)

Semoga perkongsian ini memberi manfaat kepada anda diluar sana..
Sharing is Caring..So sekarang kalau anda ada masalah yg sama, 
cepat2 pi gunakan BVSM, Bio Ever & Mineral Coffee..memang 
cepat kesannya..tq Allah..kerana pertemukan saya dgn produk2 yg 
hebat ini..

For more info, pm FB Norlidah Nordin @ 
sms 012-2200979 
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...