Wednesday 27 April 2011

BIO EVER FOR EVER

Testimoni Bio Ever 1

Pn Siti Salmah, Jurutera, PCA, JB 012-7010027
Akhir November 2010 saya diperkenalkan dengan BIO-EVER.. amat memeranjatkan jeragat saya yang saya deritai selama berpuluh tahun memberikan reaksi yang sangat-sangat menggerunkan.. terimakasih Allah.. jeragat saya hampir 70% baik dan ramai yang tegur saya nampak muda, muka tegang dan nampak ceria (memanglah ceria bila orang kata kita muda huhuhuhu).

Saya memang seorang perempuan yang mempunyai kulit yang sangat-sangat sensitive. Saya tidak boleh pakai sebarang sabun hatta untuk cuci pinggan; kulit tangan saya akan mengelupas dan terkopek-kopek tapi Alhamdulillah selepas guna BIO-EVER kulit tangan dah tak mengelupas lagi.

AFTER 7 DAYS (warna jeragat yang kehitaman sudah tukar ke warna coklat.. terimakasih Allah). Kalau jeragat saya yang kronik nie boleh hilang hampir 70% dan menjadikan kulit yang kusam jadi gebu dan sehat apatah lagi diluar saner masalah jeragat yang minor-minor nie .. insya allah “senafas jek” dengan Bio Ever.

Saya tidak pernah jumpa orang lain bermasalah jeragat yang kronik macam saya, saya percaya masalah jeragat anda tidak sehebat jeragat saya.. so no harm to buy and apply…

Anda atau rakan2 yang ada masalah jeragat boleh call/sms/inbox FB sy utk penerangan lanjut atau terus book 1 BIO EVER ni...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...