Monday 25 April 2011

nOvEl..NoVeL..nOveL

hmm korang mesti suka baca novel kan..macam2 novel ada kat
pasaran skrg nih..

saya ada sorang kawan yang memang kaki baca novel.. masa
saya keje kat Putrajaya dulu..kekadang pi la lepak rmh dia..
mmg x de keje lain..baca novel je la..best btul..saya ni skrg br
berjinak2 beli novel sbb bagi ganjaran kat diri sendiri selain
tu, saya turut beli buku2 motivasi tak kira  la BM @ English..
suka2..

hmm saya nak kongsi sgt cerita2 novel ni..x de la teror sgt.
apa kata korang pi lawat kat sini..

novel kawan2 saya ni mmg best2..puas hati la..kekadang dia jd
org yg pi beli novel ygterkini kluar..bila best, terus yg lain2 pi beli
jugak..patut kena dpt royaltikan.. hehe

sekarang ni dia dah pindah kat Kedah..balik kg..x dpt jumpa
selalu..rindu jugak sbb dulu mmg kita org ni selalu pi bercuti
sama2..pi berkursus sama2..

so senang cita, klu korang nak tau psl novel2 yg best, pi la baca
kat blog dia tu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...