Wednesday 27 April 2011

PrEMiuM BeAuTifUL

Testimoni Premium Beautiful 2


Pn Zurina Rithwan. Membaca iklan Premium Beautiful yang disiarkan oleh sebuah majalah hati saya telah terpanggil untuk mencubanya. Ia memang selesa, percubaan pertama saya terus tertarik untuk membelinya. Tetapi apabila mendengar harganya saya terdiam seketika. Lalu hati berkata "betulkah ia boleh menolong menguruskan badan? Adakah ia sama seperti produk lain dipasaran? Berbaloikah membelinya? Ini kerana sebelum ini saya telah membelanjakan ribuan ringgi untuk mengikuti program pengurusan badan, tetapi ia sia-sia sahaja. Walau hati berat saya tetap ingin mencuba.

Ya! Dengan mendisiplinkan diri memakainya lapan jam setiap hari. Kini ia benar-benar memberi jawapan kepada setiap persoalan saya selama ini. Dari berat badan 61kg kini, berat saya kurang 10kg, itupun baru tiga bulan memakainya. Dari saiz XL sekarang saya memakai saiz M. Selain itu, ia juga membantu membetulkan tulang belakang saya yang agak bongkok, masalah senggugut, sakit kepala juga berkurangan malah payu dara juga semakin pejal. Ramai rakan-rakan memuji perubahan ketara bentuk badan saya. Ada juga yang ingatkan saya masih anak dara.

Saya sendiri juga tidak terfikir memiliki bentuk badan lebih menarik berbanding dulu. Saya akan terus memakai Premium Beautiful ini untuk memperbaiki kesihatan saya. Oleh itu, saya juga ingin mengesyorkan pembaca mencuba pakaian pembentukan badan Premium Beautiful ini untuk mendapatkan bentuk badan menarik di samping kesihatan yang baik. Walau harganya agak tinggi tetapi jika hasilnya benar-benar baik mengapa harus kita lepaskan.
Inginkan percubaan PERCUMA?? Feel free to contact me at 012-2200979

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...