Saturday 30 July 2011

Cirit birit yg teruk..

Apa yang saya nak cite ni..bukan cite psl org lain..tp mengenai
pengalaman saya sendiri..Baru2 ni saya mengalami cirit birit yang
sangat teruk..bukan jenis buang2 air..tetapi jenis sakit perut
sampai tahap bisa mencucuk2..Ni akibat makan kuih karipap yg
smlm yg x habis dijual, dijual sml hari ni..aduhh..sabar je la..klu ya
pun nak berniaga biar la btul2...

Balik ke rumah dah hampir nak Maghrib..so saya mandi & terus
solat..lps solat tu dah start rasa bisa mencucuk2..nak jln sakit..nak
duduk sakit..apahal plak la nih..panggil kakak dia x dtg..masih kat
dapur..saya gagahkan diri nak kluar bilik..blum sempat nak ke
tangga lg sambil jalan tertunduk2 tahan sakit, tepon plak bunyi..
patah blk msk bilik..punya la sakit..Allah je yg tau bisa mcmana..
anak buah dah pelik tgk saya jln sambil air mata mengalir &
tertunduk2..

Kakak naik je ke bilik, dia suruh saya sapu cpt2 krim Bio Ever..
sbb masa tu saya dah x ble nak duduk & terkepit2 tahan bisa...
bayangkan nak buang angin pun takut sbbnye rasa bisa sgt..tu br
nak buang angin tu..Slps hampir 1 jam 20 mint, bisa mencucuk2
settle dan dah ble bangun turun ke bawah ambil air..Alhamdulillah..
terima kasih Allah..Biasanye klu kena food poisoning mcm ni
beberapa thn lps, saya x larat nak gerak sgt dekat 2 hari..itu dah
dpt injection & makan ubat yg doktor bg tu....tp alhamdulillah..
esoknye saya ble ke Pontian drive keta..Terima kasih Allah..

Kalau anda nak tahu lebih lanjut tentang krim ni,
call / sms saya   012-2200979

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...